Cik ilgi atīstīt zīmolu?

Strādājot ar zīmoliem, novēroju, ka bieži vien iesācēji cer, ka ar minimālu piepūli un investīcijām (jebkādām) saņems maksimālu atdevi un ātri.
(Es tev maksāšu 50Eur, bet kādas ir garantijas? Es ieliku sešus ierakstus katru ar 3 nedēļu pauzi. Kāpēc nepērk? True story.)

Tie, kas biznesā ir jau ilgāku laiku, zina, ka viss prasa laiku. Rezultāti ir neizbēgami, bet tas prasa investīciju - laiku, enerģiju, pacietību, finanses.
Bieži vien rezultāti nāk ilgāk, nekā gribētos un neparedzamāk kā gribētos. Zaudēt laiku un naudu ir daļa no spēles, garantiju nav.

// Izaugsme nav lineāra, tā staigā augšā un lejā, bet kopsummā vienmēr veido plusu un atalgo tos, kas pietiekami ilgi ir gatavi darboties un gaidīt.

// Runājot par zīmoliem, reputāciju un komunikāciju ir tieši tas pats - ilgtermiņa spēle ir tā, kas atmaksājas.

Vēlos citēt divus autorus, kas par šo runā.

"If you understand the math behind compounding you realize the most important question is not "How can I earn the highest returns?" It's "What are the biggest returns I can sustain for the longest period if time?"
Little changes compounded for a long time create extraordinary changes."
Morgan Housel, "Same as Ever"

"Most people need consistency more than they need intensity. Intensity makes a good story. Consistency makes progress."
James Clear

Diāna Ņikitina,
zīmolvede